سوالات متداول رویداد نوآوری تکآپ

- پژوهشگران و نخبگان که بدنبال تجاری کردن دستآوردهای علمی خود هستند- واحد های فناور، شرکت های نوپا عضو مراکز رشد و شتابدهنده ها- افراد علاقه مند به کسب تجربه و دانش در زمینه کسب وکار تولیدی- اساتید، دانشجویان و فارغ التحصیلان مراکز علمی و مهارتی که می خواهند کسب و کاری مبتنی بر نوآوری داشته باشند و یا با واحد صنعتی، سرمایه گذاران و کارآفرینان همکاری نمایند.- و به طور کلی افراد و تیم های دارای طرح و ایده نوآورانه تولیدی.
شما میتوانید فقط به صورت گروهی در این برنامه شرکت کنید. در سایت وارد بخش ثبت نام شده و توضیحات طرح و مشخصات اعضای گروه خود را وارد نمایید.
ثبت نام به صورت تیمی صورت می گیرد و هر تیم بر روی یک طرح کار می کند، بنابراین لزوما نیازی نیست همه دارای ایده باشند، و هریک از افراد بهتره که یک نقش رو در تیم ایفا کنند. از طرفی امکان پیدا کردن هم تیمی و یا اضافه شدن افراد بدون تیم از طریق بستر شبکه سازی که در سایت هست، فراهم میباشد.
هر طرحی غیر از خدمات و IT که در راستای محورهای رویداد باشه میتونید ارائه بدید.
در صورت انصراف میتوانید فقط تا تاریخ 98/07/20 انصراف خود را اعلام نمائید؛ پس از این تاریخ هیچ وجهی عودت نمی‌گردد.
رویداد استارتاپ ویکند رویدادی است که سه روز پایان هفته برگزار میشه،و معمولا قالب رویداد به گونه ای است که اغلب ایده های نرم افزاری در اون بروز پیدا می کنند و رویداد بیشتر جنبه آموزشی داره، اما این رویداد یک رویداد تخصصی با رویکرد محصولات تولیدی است، به این معنا که در این رویداد ایده های نرم افزاری اجازه ارائه نخواهد داشت. در این رویداد تیم ها پس از ثبت نام و پذیرش اولیه، در فرآیندی حدودا 40 روزه ضمن شرکت در کارگاه های آموزشی توانمند سازی از مربیان خبره صنعت و کسب و کار برای ارتقاء کمی و کیفی طرحشون جهت نزدیک تر شدن به نیاز باراز بهره مند میشوند. و در نهایت ضمن رقابت با یکدیگر فرصت ارائه به صنعتگران و سرمایه گذاران را پیدا خواهند کرد.
در این رویداد ایده اولیه یا فکر خام ( به طوری که صرفاً در حد ایده باشد و هیچ مستنداتی جهت عملی کردن و ارائه آن وجود نداشته باشد ) پذیرفته نمی‌شود. از طرفی لزوما نیازی به نمونه ساخته شده نمی باشد و ارائه مستنداتی از قبیل ماکت ، مستندات علمی و آزمایشگاهی قابل اثبات و... هم قابل قبول می باشد ، با این حال در صورتیکه تیم کاری در خصوص ایده مورد نظر مستندات اولیه ای ارائه دهد و ارزیابی کمیته ارزیابی و پذیرش تیم ها این باشد که تیم توانایی ارتقاء و تکمیل نسبی طرح در طول مدت رویداد را دارد، مورد پذیرش قرار خواهد گرفت
بله شما می‌توانید به بخش شبکه سازی مراجعه فرمایید، مشخصات و تخصص‌های خود را ثبت نموده تا با توجه به نیازهای هرتیم، به تیم‌ها معرفی شوید.
تیم اجرایی در حال تلاش برای تسهیل شرایط اسکان برای شرکت کنندگان غیر بومی هستند.اطلاعات بیشتر از طریق سایت اعلام خواهد شد.
برگزاری هر رویدادی با توجه به خدماتی که به شما ارائه میشود هزینه‌های متفاوتی در بردارد، به علاوه با پرداخت هزینه شما به خود و دیگران نشان میدهید حضور شما در این رویداد جدی و هدفمند است.
بله! براي خريد زودهنگام بليط رويداد تخفيف‌هايي در نظر گرفته شده است.برای اطلاع از تخفیف زودهنگام سایت و شبکه‌های اجتماعی رویداد را دنبال بفرمایید.@techupevent

دیدگاه ها بسته شده اند.

09 آگوست 2019