وبلاگ

اولین پیش رویداد نوآوری تِکآپ برگزار شد.

این جلسه با هدف ارائه آموزش های اولیه کاربردی به علاقه مندان فعالیت های استارتاپی و مخاطبان این رویداد ساعت ۱۰ الی ۱۲ امروز سه شنبه برگزار شد.

در این برنامه آقای مهندس طلوع، ضمن تشریح لزوم بکارگیری خلاقیت و نوآوری در عصر کنونی برای ماندگاری کسب  و کار ها به بیان نکات کلیدی و کاربردی در ارزیابی ایده های کسب وکار و اهمیت بررسی این موضوع پیش از سرمایه گذاری پرداختند.

در ادامه ایشان روش ها و تکنیک های اعتبار سنجی ایده برگزفته از کتاب های ایده عالی مستدام و کتاب تست مامان و همچنین تجربیات خود پرداختند.

در بخش دیگری از این برنامه آقای مهندس عباس زاده طراح و دبیر رویداد نوآوری تِکآپ ضمن معرفی این برنامه و پیشینه شکل گیری رویداد توضیحات تکمیلی در خصوص برنامه های پیش بینی شده رویداد از جمله دوره تجهیز با هدف توانمندسازی و رشد طرح ها و تیم های پذیرش شده ، رقابت تیم ها و برنامه ارائه به سرمایه گذاران و داوران را برای حضار ارائه نموده و به سوالات حضار در خصوص رویداد پاسخ دادند.

لازم به ذکر است این رویداد با هدف شناسایی  توانمندسازی طرح های نوآورانه تولیدی طراحی شده است. تِکآپ، در فرآیندی پویا ضمن شناسایی و ارزیابی اولیه طرح های نوین کاربردی، آن ها را به چالش کشیده و ضمن تجهیز ( توانمند سازی ) آن ها از بعد فنی، بازار، کسب وکار و…، زمینه لازم برای تجاری سازی طرح را فراهم می آورد.

علافه مندان به شرکت در این رویداد میتوانند از مهلت ویژه ثبت نام زودهنگام(تا پایان روز چهارشنبه ۲۴ مهرماه) با تخفیف ۳۵%  با کد تخفیف FIRST استفاده نمایند.

همین الان ثبت نام کنید

ثبت نام

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *