وبلاگ

پایان کار مرحله تجیهز رویداد نوآوری تکآپ با ارائه اولیه ۱۴ طرح نوآورانه به داوران

مرحله رقابت حضوری تیم های پذیرش شده در دوره تجهیز رویداد نوآوری تکآپ و ارائه اولیه به داوران ۱۴ و ۱۵ آذرماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی؛ این رویداد که از آبان ماه سال جاری با پذیرش ۲۱ تیم از میان ۴۰ طرح و تیم متقاضی شرکت در این رویداد آغاز بکار کرد.

۲۱ تیم پذیرش شده در دوره تجهیز به صورت غیر متمرکز از ۶ کارگاه اموزشی و بیش از ۲۰۰ ساعت مشاوره با مربیان خبره صنعتی و کسب وکاری به پرورش و رشد طرح و ایده های خود پرداختند. پس از آن ۱۵ تیم موفق به کسب جواز حضور در رقابت حضوری شده که پس از پایان ۲ روز کار تیمی به حضور مربیان رویداد، دستآوردهای خود را به داوران رویداد ارائه نمودند.

داوران این رویداد آقایان دکتر شرکاء رئیس کانون کارآفرینان توسعه گرای خراسان بزرگ، مهندس مهدی زاده، مدیر شهرک فناوری صنایع غذایی و آقای دکتر شریعتی مدیر مراکز رشد پارک علم و فناوری خراسان رضوی، ضمن ارزیابی اولیه طرح ها نقطه نظرات و رهنمودهای کارشناسی خود را از منظر سرمایه گذار به تیمها ارائه نمودند.

در ادامه برنامه های دوره تجهیز این رویداد، تیم ها برای ارائه نهایی به داوران و سرمایه گذاران همزمان با نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان در تاریخ ۲۲ آذرماه آماده میشوند.

لازم به ذکر است اولین رویداد نوآوری تکآپ که توسط شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی و با همکاری مرکز نوآوری وکارآفرینی تک و سازمان فنی و حرفه ای استان با هدف شناسایی، توانمندسازی و تسهیل تجاری سازی طرح های خلاقانه تولیدی طراحی شده و برگزار شده است. و اتاق بازرگانی، پارک علم و فناوری ، اداره کار، دانشگاه فنی و حرفه ای، دانشگاه فردوسی ، اتاق اصناف ، خانه صنعت، معدن و تجارت، سازمان صمت، بنیاد نخبگان استان و شهرداری مشهد از این رویداد حمایت معنوی کرده اند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *