اخبار رویداد نوآوری تکآپ 3

اعلام آمادگی خانه صنعت و معدن خراسان رضوی برای مشارکت فعال در رویداد تکاپ ۳

روح‌پرور نماینده خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در جلسه شورای سیاستگذاری رویداد تکاب ۳ از آمادگی لازم این انجمن برای مشارکت فعال در این رویداد خبر داد.

امیر روح‌پرور ارتباط مستمر این رویداد با ۱۲دانشگاه مرتبط با خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی را خواستار شد و اظهار کرد: افراد بسیار مستعدی در زمینه امور صنعتی و معدن وجود دارند که برای عملیاتی شدن و تجاری سازی فعالیت‌های خود نیازمند حمایت هستند و برگزاری چنین رویدادهایی می‌تواند به چنین اقداماتی جامعه عمل بپوشاند.

وی با اشاره به امکان مشارکت متخصصان این انجمن برای حوزه‌های منتورینگ رویداد تکاپ ۳، پیشنهاد راه‌اندازی دبیرخانه دائمی این رویداد را برای ارتباط متقابل صنعت و فناوران مطرح کرد.

نماینده خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: از طریق این دبیرخانه می‌توان به طور کاربردی فناوران توانمند را به صنایع معرفی کرد و در مقابل ارتباطی موثری بین سرمایه‌گذاران، صنعتگران و فناوران ایجاد کرد.

  سید رضا عباس زاده رئیس هیئت مدیره مرکز نوآوری و کارآفرینی تک در ارتباط با پیشنهاد نماینده خانه صنعت و معدن خراسان رضوی اعلام کرد: مرکز تک به عنوان کارگزار این حوزه و همچنین شبکه فن بازار ملی که دبیرخانه آن در شرکت شهرک‌های صنعتی مستقر است، می‌توانند در این‌باره خدمات لازم را ارائه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *