اخبار رویداد نوآوری تکآپ 3

ثبت نام در رویداد تکاپ ۳ تا ۱۱ بهمن تمدید شد

رویداد تکاپ 3

دبیر رویداد تکاپ ۳ با اشاره به تمدید ثبت نام در این رویداد تا ۱۱ بهمن، بیان کرد: رویداد تکاپ، فرصتی مناسب برای تجاری‌سازی طرح های فناورانه است.

مرتضی عطایی نژاد با اشاره به اجرایی بودن این رویداد اظهار کرد: رویداد تکاپ یک رویداد آموزشی نیست و هدف آن تسهیل مسیر تجاری سازی طرح‌های فناورانه به شکل عملیاتی و اجرایی است

مدیر عامل مرکز نوآوری و کارآفرینی تک افزود: مخاطبان این رویداد واحدهای فناوری هستند که طرح های خود را به بازار عرصه نکرد‌ه‌اند نکرده‌کرده و یا تجاری‌سازی خوبی انجام نداده‌اند.

عطایی نژاد مراحل اجرایی رویداد تکاپ ۳را در ۴مرحله بیان کرد و افزود: اطلاع‌رسانی، ارزیابی و پذیرش طرح‌های فن‌آوران در اولین مرحله انجام خواهد شد تا بین۲۰ تا ۳۰ طرح از بهترین‌ها پس از غربالگری در پذیرش اولیه انتخاب شوند.

وی افزود: تجهیز به عنوان دومین مرحله از این رویداد به محاسبه مالی و طراحی یک مدل کسب و کار برای طرح‌ها خواهد پرداخت و از طریق کارگاه‌های آموزشی، مشاوره‌های اختصاصی، ارزیابی مالی مقدماتی و اعتبارسنجی خدمات لازم را به متقاضیان ارائه خواهد داد.

مدیر عامل مرکز نوآوری و کارآفرینی بررسی و جمع‌بندی طرح‌های پایانی در مرحله تجهیز را سومین مرحله از این رویداد مطرح کرده و گفت: در مرحله نهایی demodey برای معرفی این طرح‌ها به سرمایه‌گذاران انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: فرصت همکاری و تجاری‌سازی، کارگاه‌های آموزشی، تسهیلات حمایتی بعد از رویداد و ۲۰۰ نفر ساعت مشاوره اختصاصی را از خدمات مهم این رویداد به طرح‌های پذیرفته شده است.

عطایی نژاد گفت: دوره تجهیز این رویداد از ۱۰ تا ۱۶ اسفند انجام خواهد شد و در طی ۶ تا ۸ اسفند ماه نیز ارائه طرح ها به داوران انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *