اخبار رویداد نوآوری تکآپ 3

رویداد ملی نوآوری تکاپ ۳ در مشهد آغاز شد

رویداد ملی نوآوری تکاپ ۳

رویداد ملی نوآوری تکاپ ۳ با حضور صاحبان طرح‌های منتخب در خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک آغاز شد.

مراسم آغازین سومین رویداد نوآوری تکاپ با هدف آشنا‌سازی شرکت کنندگان در این رویداد با مراحل کار ، داوری و معرفی به سرمایه‌گذاران انجام شد.

مهندس مرتضی عطایی نژاد دبیر رویداد تکاپ۳ با اشاره به آثار شبکه‌سازی موثر مربیان و صاحبان طرح‌های ارائه شده در این رویداد، اظهار داشت: توانمندی لازم برای معرفی و دفاع از طرح‌ها در مقابل سرمایه‌گذاران ‌مهارت‌هایی است که منتخبان کسب ‌می‌کنند.

وی افزود: با توجه به مشاوره‌های ارائه شده توسط مربیان این رویداد، صاحبان طرح‌های فناورانه می‌توانند بدون حضور سرمایه‌گذاران، تجاری‌سازی طرح‌های خود را به مرحله اجرا در آورند.

۳۵طرح منتخب در مرحله تجهیز رویداد ملی تکاپ ۳

عطایی‌‌نژاد با تأکید بر اینکه در این رویداد طرح‌ها در بازه سطح فناوری ۴Trl تا ۸ Trlمورد بررسی قرار می‌گیرند، بیان کرد: ۳۵ طرح فناورانه به مرحله تجهیز راه پیدا کرده‌اند اما صاحبان طرح‌های غیر پذیرش شده نیز می‌توانند از خدمات آموزشی این دوره نیز استفاده کنند.

مدیرعامل مرکز نوآوری و کارآفرینی تک با اشاره به اینکه طرح‌ها پس از مرحله تجهیز به داوران ارجاع داده خواهد شد، گفت: داوران به دلیل اشتغال در فضای اجرایی دارای تجارب ارزشمندی هستند که می‌توانند در راستای توانمندسازی هرچه بیشتر طرح‌ها و صاحبان آ‌ن‌ها موثر باشند.

مطالعه این مطلب می‌تواند برای شما مفید باشد
رویداد تکاپ ۳ فرصتی برای تجاری‌سازی طرح‌های فناورانه

تسهیلات ۵۰۰میلیون ریالی برای طرح‌های منتخب

وی ادامه داد: پس از اعلام منتخبان توسط هیئت داوران، تسهیلاتی به ارزش ۵۰۰میلیون ریال به هر یک از ۳ تیم‌ برگزیده از طرف شرکت شهرک‌های صنعتی اعطاء خواهد شد و همچنین مجوز حضور در رویداد اراده به سرمایه‌گذاران را نیز دریافت می‌کنند.
دبیر رویداد تکاپ۳ در مورد کارگاه‌های آموزشی دوران تجهیز رویداد ملی تکاپ ۳ بیان کرد: آموزش اعتبار سنجی، نحوه ارائه موثر طرح به سرمایه‌گذار، ارزیابی مالی و مقدماتی، مطالعات بازار و تهیه بوم کسب‌و کار در این کارگاه‌ها آموزش داده خواهد شد.

نیتک، آماده همکاری با فناوران

دکتر سعید مقدم آریایی، رییس هیئت مدیره خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک نیز در این رویداد با اشاره به مشارکت در برگزاری رویداد تکاپ ۳ ، اظهار کرد: دپارتمان‌های حرفه‌ای در این مجموعه آماده همکاری با صاحبان فناوری برای ارائه و معرفی هر چه بهتر طرح‌های مختلف فناورانه هستند.

وی افزود: این خانه خلاق الگویی برای راه‌اندازی مجموعه‌هایی مشابه در ۱۰ نقطه از کشور شده که به دستور وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات باید راه‌اندازی شود.

گفتنی است پس از مراسم افتتاحیه، اولین کارگاه آموزشی منتخبان در راستای ارائه آزمایشی طرح‌ها نیز برگزار شد و نکات آموزشی لازم را در این زمینه توسط مربیان حاضر در این مراسم ارائه داده شد.

رویداد نوآوری تکاپ از سوی مرکز نوآوری تک و با حمایت پارک علم و فناوری و شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی و با همکاری خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *