اخبار رویداد نوآوری تکآپ 3

رویداد تکاپ به دنبال تسهیل‌سازی ارتباط فناوران با سرمایه‌گذاران و تولید‌کنندگان است

رویداد تکاپ 3

رییس هیئت مدیره مرکز نوآوری و کارآفرینی تک گفت: هدف از برگزاری رویداد تکاپ، تسهیل‌سازی ارتباط فناوران با سرمایه‌گذاران و تولید کنندگان است.

سید رضا عباس‌زاده در نشست شورای سیاست‌گذاری سومین رویداد تکاب۳ با اشاره به فرهنگ‌سازی انجام شده از طریق رویدادهای استارتاپ ویکند طی ۱۰ سال اخیر در کشور، اظهار کرد: رویکرد این رویدادها بیشتر آموزشی بوده است و با هدف افزایش توانمندی تیم‌های استارتاپی انجام شده است.

 وی جامعه هدف رویداد تکاپ۳ را جامعه فناوران و طراحان بیان کرده و گفت: این رویداد به دنبال تسهیل‌سازی و ارتباط مستقیم این گروه با حوزه سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان است و به تجاری‌سازی سریع و موثر آنان منجر ‌می‌شود.

رییس هیئت مدیره مرکز نوآوری و کارآفرینی تک با اشاره به برگزاری سومین دوره از این رویداد در سال جاری به ارائه آمارهایی از دوره قبلی این رویداد پرداخت و بیان کرد: در دوره قبلی ۵۳ طرح مورد پذیرش قرار گرفت که فراتر از یک ایده بوده‌اند اما وارد فاز صنعتی و تجاری سازی نشده‌اند و یا اینکه نمونۀ اولیه تهیه شده‌ای نیز داشته‌اند.

وی افزود طبق بررسی های به عمل آمده ۲۷ طرح از مجموعه طرح‌های ثبت شده وارد بخش داوری رویداد شدند که پس از گذراندن کارگاه‌های آموزشی و مشاوره‌های لازم، در قالب یک کسب و کار پیاده‌سازی شدند.

عباس زاده ادامه داد: در انتهای دومین رویداد تکاپ، ۱۵ طرح به داوری رسیدند و هفت طرح در نهایت تایید شدند تا به  سرمایه‌گذاران معرفی شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *