اخبار رویداد نوآوری تکآپ 3

برگزاری کمیته تخصصی سرمایه گذاری سومین رویداد نوآوری تکآپ

سومین رویداد نوآوری تکآپ - عصر هشتم

جلسه کمیته تخصصی سرمایه گذاری رویداد نوآوری تکآپ با هدف هم‌اندیشی برای برگزاری جلسه Demo Day سرمایه‌گذاری رویداد تکآپ برگزار شد.

در این نشست احسانی، معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های شبکه فن بازار ملی و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط این معاونت، از ظرفیت سرمایه‌گذاری شبکه فن بازار ملی برای بهره‌‌مندی از این Demo Day نیز فعال‌سازی و استفاده شود.

مجید منفرد، معاون شرکت کسب و کار رضوی نیز در این نشست، پیشنهاد سرمایه‌گذاری به صورت تأمین مالی جمعی را مطرح کرد.
مدیر موسسه آموزش و پژوهش اتاق بازرگانی، دبیر انجمن مدیران صنایع و دیگر اعضا نقطه نظراتی در خصوص کم و کیف برنامه های Demo Day سرمایه گذاری مطرح و مقرر گردد برنامه ریزی لازم صورت گیرد.
همچنین طبق پیشنهاد اعضای این کمیته، از سرمایه‌گذاران و واحدهای صنعتی ذیربط همراه با پیوست معرفی طرح ها نیز توسط اعضای کمیته دعوت به عمل خواهد آمد.

جلسه Demo Day نیز در مورخه ۸ اسفندماه در محل کارخانه نوآوری مشهد برگزار خواهد شد.

اعضای این کمیته تخصصی شامل شرکت شهرک های صنعتی، پارک علم و فناوری خراسان، مرکز نوآوری و کارآفرینی تک، اتاق بازرگانی خراسان، صندوق سرمایه گذاری ثامن، مرکز نوآوری شهری، شرکت کسب و کار رضوی، صنایع پیشرفته رضوی، صندوق پژوهش و فناوری استان، انجمن مدیران صنایع، موسسه دانش بنیان برکت و خانه صنعت معدن و تجارت است.

گفتنی است رویداد نوآوری ملی تکاب ۳ که به همت شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، پارک علم و فناوری خراسان رضوی و مرکز نوآوری و کارآفرینی تک در حال برگزاری است با Demo Day در بخش پایانی این رویداد در تلاش است بسترسازی لازم برای حضور حداکثری فعالان عرصه سرمایه‌گذاری و اقتصادی در حوزه طرح‌های فناوری‌های بدیع و کاربردی ملی را فراهم سازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *